In een tijdperk waar alles zich online afspeelt, is het geen verrassing dat ondernemers steeds vaker platforms zoals Werkspot gebruiken om hun diensten aan te bieden. Deze platforms bieden zeker voordelen, maar is er een alternatief dat mogelijk effectiever kan zijn voor ondernemers die willen
Read MoreAls rijschool is het belangrijk om continue leerlingen te werven om je bedrijf te laten groeien. Er zijn vele manieren van marketing en reclame mogelijk voor jouw rijschool , hier zijn een paar voorbeelden: Website Een goede website is essentieel voor het werven van leerlingen. Het moet gemakkelijk zijn om te navigeren, de belangrijkste...
Read MoreKlant: Rijschool. Doel: Wekelijks nieuwe aanvragen ontvangen. Advertentiebudget: €500,- De Klant Het betreft een autorijschool met 4 instructeurs. De klant krijgt wekelijks nieuwe aanvragen, maar dit is niet voldoende om de planning op de gewenste bezettingsgraad te krijgen. Vaak krijgen rijscholen redelijk wat aanvragen binnen via mond-tot-mond...
Read MoreDe Klant De klant is een autoruit tint- en blindeerspecialist. Gezien de competitieve branche blijft de klant anoniem. De klant wilde graag opschalen in het aantal aanvragen dat hij ontvangt voor het tinten en blinderen van autoruiten. De klant heeft eerst zelf geprobeerd via een Smart Campaign van Google Ads. Toen dit na enkele maanden en vele hon...
Read MoreIn Google Ads kan je zelf een advertentiebudget instellen. Hoeveel je uiteindelijk gaat uitgeven is afhankelijk van het doel, gebied, doelgroep, zoekvolumes en hoe competitief de branche is waarin jij actief bent. Hoe competitiever de branche hoe meer budget jij nodig hebt om verkeer naar je landingspagina te
Read MoreWerkspot kan ideaal zijn als (startende) ondernemer voor de korte termijn. Je hoeft weinig moeite te doen en je kan direct reageren op leads. Direct leads voor jouw (nieuwe) bedrijf, hoe ideaal is dat! Toch zijn er wat nadelen aan het gebruik van een dergelijk tussenpersoon. Opdrachten Werven via Werkspot
Read More